Apr 3, 2013

Mr DOA Goes to Washington eller There Will be Filibuster
Nej, jag skall inte bråka me kongressen eller protestera utanför vita huset. Jag drar till Washington DC eller DC som lokalborna kallar staden för en konferens i epigenetik. Jag tog det lokala Amtrak-tåget till USAs huvudstad.


New Jersey är vackert! NOOOT!



Efter tre långa timmar på tåget omgiven av gnälliga barn så anlände jag till DC. Mitt hotell ligger i Chinatown. Dom har en väldigt snygg port i den här Chinatown.



Skapar historia genom att stryka ett par skjortor för första gången på år och dar. Är den här på? Hur gör man egentligen?


2 comments:

Pinglan said...

Skoj med konferens och resa till Washington ( skjortstrykning till trots)!

DOA said...

Det gick som smort att stryka bort rynkorna från skjortorna.