Apr 14, 2013

Sin City
Nu var det ju inte bara nytta i Washington DC. Det vart lite nöje. Jag hade chattat med en kille på en gaysajt medans jag satt på tåget till Washington. Gratis WiFi på tåget var väldans trevligt. Dessutom så blockade inte moralfiltret just den här gaychatten av någon anledning. Hur som helst så hade vi bestämt att vi skulle ses på torsdagskvällen. Han skulle möta mig i hotellobbyn.

Strax innan vi skall ses så får jag ett text att han sitter i en vit bil utanför. Nu är det väl inte att rekommedera att kliva in i en främmande bil med en främling i en främmande stad. Det var regnigt väder så jag hade med mig mitt stabila paraply. Det fick duga som vapen i värsta fall så jag hoppade in i bilen.

Vi skulle iväg till en drag/stripklubb. Jag tyckte vi körde i en evighet och det blev ju inte bättre av att vi svängde in på ett ödsligt industriområde. Klubben låg där enligt min chaufför. Jag tänkte att uj uj uj, nu blir det en grund grav. Fast då parkerade han utanför vad som såg ut som en industrilokal. Det stog typ tre killar och rökte utanför. Jag kollade snabbt runt och insåg att det nog måste vara klubben. Det fanns en hel del fina bilar parkerade runtom stället.


Det såg ut ungefär såhär fast mycket mindre folk tack vare regnet. Jag hade inte kamera med mig så det blev inga bilder. Dessutom så var det fotoförbud inne på klubben.


Vi pröjsade fem dollar och gick in i syndens näste. Det var en stripklubb, men jag såg inte mycket till av strippande. Det var mest gogopojkar som dansade runt på baren och på podier. Dom var spritt språngande nakna. Alla var väldigt vältränade, unga och såg bra ut. Fast om jag skall vara lite ärlig så var det lite si och så med snoppstorlekarna. Fast jag klagar inte. Det var trevligt med variation. Det enda som var lite problematiskt var att dricksa killarna. Det fanns ju ingenstans att stoppa dollarsedlarna, tills jag insåg att man skulle sticka ned dom i deras stadiga sportstrumpor.


Så här såg klubben ut. Det fanns ett stort dansgolv, men ingen dansade då det var torsdag och inte så folktätt. Det gjorde inget för då kunde se gogopojkarna destu bättre.


Jag antar att man borde ha varit upprörd ur något feministiskt/queerpolitiskt perspektiv, men det var jag inte alls. Jag var fullt upptagen med att beundra den manliga fysiken och köra ned dollarsedlar i strumpor. Det var banne mig den roligaste kvällen på länge.


Någon verkar trots det ha tagit en smygactionbild och lagt upp det på nätet. 

No comments: