May 24, 2008

Spontanitet
Jag skulle ju ta det lungt ikväll.  Det hela började med att min granne ringde på vid nio. Hon hade precis kommit hem från jobbet och kunde inte hitta sin mobil telefon. Jag prövade att ringa hennes mobil medans hon lyssnade efter den. Tyvärr så fungerade inte detta. Vi hörde helt enkelt inte hennes telefon. Jag tröstade henne med att göra ett par cosmopolitans om vi avnjöt i trädgården.

Det visade sig att hennes supersnygga pojkvän hade hittat hennes telefon och gått till hennes job med den utan att veta att hon slutat tidigt. Han kom tillbaka till lägenheten med hennes telefon. 

I samma veva så var det en kompis som undrade om jag ville gå ut. Jag träffade honom och vi tog några öl på gym bar. På skoj så föreslog han att vi skulle dra vidare till The Eagle. Full nog så tyckte jag att det var en utmärkt ide. Th Eagle är som man tänker sig att en bögbar är enligt alla stereotyper förutom fjollor. Min kompis E hade minsann roligt men en man han träffade där. Jag drack mest öl och gick runt och kollade på alla män. Det lustiga är hur en kväll kan helt spåra ur från jag skall stanna hemma och ta det lungt till drängfull på värsta bögbaren.

No comments: