Jan 23, 2010


I know what I did last night...
Vaknade i morse med ett skrik. Nej, inte ett skrik av glädje utan ett skrik av smärta. På något sätt lyckades jag få kramp i höger vad och det gjorde så ont att jag vaknade av att jag skrek. Det straffar sig att vara ute till fyra på morgonen. Jag hade dock en rolig kväll.

Det började lite stillsamt med födelsedagsmiddag för min kompis M på en schweizisk restaurang i Hell's Kitchen. Efter middagen så blev det lite vodka på Vlada som var ganska så tomt. Vi gick över till Therapy istället som var packat. Efter några drinkar där så tog vi en snabb taxiresa ned till 30e gatan där Formika har sin nya fest som heter F* word.

Formika anordnar alltid galna klubbkvällar och den här kvällen var inget undantag. När vi äntligen kommit in och hängt in jackorna så väntade tre dansgolv på oss på tre olika våningar. Hela stället är som en labyrint. Publiken är väldigt blandad, allt ifrån drogade muskelknuttar med bar överkropp till galna transor. Det var väldigt många transor igår för dom hade anordnat dragtävling. Vi kollade lite på tävlingen. En del var väldigt proffsiga.

En trend som jag noterade bland ungdomarna var att se "dirty" ut. Då menar jag inte dirty som i porrig utan som i smutsig. En hel del av killarna såg ut som att dom behövde saneras innan man ens kunde tänka sig att röra vid dom. Fast sedan så fanns det ju en hel del helt-och-rent också att dräggla över. Jag var dock en duktig pojke och gick ensam hem vid halv fyra. Jag tog det ganska lungt med spriten då jag käkar antibiotika. Vid halvfyra så kraschade jag helt enkelt och började längta efter min säng.

No comments: