Jan 2, 2010

Nyår
Jag firade in det nya året hos min kompis C i Philadelphia. C bor i ett av de högsta bostadshusen i Philadelphia. Festen var följaktligen på 43e våningen. Det var en kul mix av folk och vi hade en underbar utsikt över fyrverkerierna, som tyvärr skymdes av moln. Det var mer slaget vid Lützen än fyrverkeri. Hur som helst är ju traditionen att man skall kyssa någon vid tolvslaget.

Klockan tolv så bröt ett rejält pusskalas ut, lite hjälpt av den välfyllda baren. Lustigt nog så trodde jag att nyårskyssar inte skulle innehålla tunga, men så var inte fallet. Jag fick mer än en tunga i min mun medans fyrverkerierna smällde.

Festen varade ända till tidigt på morgonen. Vid det laget var jag inte kvar på festen. Jag började det nya seklet med att homosexa med en kille som faktiskt jobbat som servitör på Therapy när stället öppnade. Aaah memories! Han raggade upp mig på festen och jag följde honom hem till hans lägenhet i någon förort. Mitt år började väldigt trevligt!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

En perfekt start på den nya året!

DOA said...

Jag kan inget annat än instämma.