Jan 19, 2010

It's a Beautiful Day in the Gayborhood,
it's a beautiful day...WTF! Jag möttes av följande syn i mitt gathörn i söndags. Hotellet som äger den tomma affärslokalen har hyrt ut skyltfönstren som reklampelare. Vilken reklam sedan!

Jag vet redan att jag bor i det bögigaste området in New York, Chelsea. Jag behöver inte få det inpräntat och uppkört i nyllet i lack och neonrosa. Jag vet redan att köttmarknaden bestående av en strid ström bögar som går upp och ned längs 8e Avenyn börjar så fort jag går utanför min ytterdörr. Halleluja!

Fast jag har dock sett en hel del turister, främst italienare utanför sagda hotell som inte riktigt förstått vilket område dom bokat sitt hotellrum i. Man riktigt ser hur dom tänker. Väldigt många män som är väldigt trevliga mot varandra. Tänk! Tänk!

Tur att hotellet nu går ut och informerar storslaget (public service) om vad som gäller i området. Alltid lika kul att se turisternas förfärade min när dom rundar hörnet och får ett första intryck av hotellet. RuPaul i full drag. Gays RULE!

No comments: