Jan 16, 2010

Uttråkad
Idag har jag legat och vilat mig i sängen större delen av dagen. Förutom att jag var ute en sväng för att köpa lite NyQuil. Det är en förkylningsmedicin som gör så att man sover som en bebis. Det var ovanligt varmt idag och strippen var full med snygga killar som var ute och njöt av det varma vädret. Det kändes som vår ute och som om strippen vibrerade av förväntan. En del gick runt med shoppingkassar. Andra bar på lådor from Billy's fyllda med godsaker på väg till någon fest. Somliga var på väg ut på middag, uppklädda och nyduschade. Själv så lommade jag hem och kröp tillbaka ned i sängen. Jag är så less på att vara sjuk.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Stackare! Själv är jag i ett kallt och blåsigt Göteborg, och det är inte så kul. Men jag har iallafall ätit en jättegod semla idag - årets första, men inte den sista!

Krya på dig!

DOA said...

Tack! Jag var ute en sväng igår.

Pinglan said...

Din stackare! Krya på dig! Kram!