Feb 16, 2010

He's a little bit crazy!
Jag hade en dejt med brassen i fredags. Han kom över och vi kollade på en film och drack lite vitt vin. I sedvanlig ordning så åkte hans kläder av. Vi tittade på den spanska rysaren "The Orphanage". Under filmens lopp så pressade han sina kalsonger mot skrevet lite då och då. Jag undrade lite försynt varför han gjorde det. Han sade att han av någon anledning blev lite småhård och fick försats. Efter filmen så frågade han om det var okej att han runkade av sig. Jag kontrade med att fråga om det var okej att jag runkade av honom. Det var helt okej så jag tog saken i mina händer och runkade av honom. Det var trevligt att äntligen få leka med hans sak som jag sett så mycket av.

Det här är väl inget normala människor får ståfräs av eller?

I söndags så satt jag med min kompis M på Woody's och firade "Shitty Singles Day" som jag döpt Valentine's Day till. Vi diskuterade min dejt med brassen och både min kompis M och bartendern N (som är en tjej) kom fram till diagnosen att brassen är CRAAAZY. Ingen vettig människa blir kåt av döda barnhemsbarn som spökar. Som vanligt så lyckas jag alltid hitta dom knäppa killarna. Suck!

4 comments:

Anonymous said...

Fan vad jag gillar dig :)

// Jack

DOA said...

Tack för att du gillar det jag skriver och mig.

Håkan Steenberg said...

Och jag är helt obsessed av Brassen, han låter helt crazy - på ett roligt sätt alltså!

DOA said...

Jorå, jag är fortfarande lite småsugen på Brassen trots hans något märkliga beteende.