Feb 1, 2010

Sunday Funday - eller fyllehundar är vi allihopa!
Igår hade jag Sunday Funday med min kompis M. Vi började vid tretiden på Woody's med lite öl och snacks. Efter att ha druckit några öl och fått gratisshots av bartendern så drog vi till Gym Bar för att kolla in lite killar. Stället var packat med folk, men vi hittade inte våra drömprinsar så vi drog över till Chipotle och käkade lite middag. Efter att ha druckit lite bira på Gym Bar.

Efter Chipotle så gick vi till Barracuda som var ganska så öde, men vi drack ett par vodka tonics där allt medans vi spanade in dom snygga bartendrarna. Kvällen avslutades på ett ställe som hade riktiga fyllehundar som klientel. Jo, det är en hund som sitter vid baren och lapar öl ur en skål. Only in New York.

Fyllehunden är 13 år gammal och sitter faktiskt på en barstol. Vem har sagt att det inte går att lära gamla hundar dricka f'låt sitta.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Fyllehundar är vi allihopa!

DOA said...

Jajamänsan! Somliga lurvigare än andra.

josefin said...

Hej!
Jag kommer åka till New York i slutet av mars för att bland annat skriva mitt examensarbete i journalistik. Det kommer handla om svenskar som valt att bo i USA. Får jag intervjua dig så skicka gärna ett mail: josefinlilja.blogg.se
Jag bor i Uppsala!
Hälsningar Josefin Lilja