Apr 14, 2010

Kvällslöpning
Jag tog en löptur längs med Hudson vid solnedgången. Jag sprang ned till Battery Park förbi World Trade Center ända ned till sydspetsen av Manhattan. När jag väl kom dit så fick jag en trevlig överraskning. Det var en gala ute på Ellis Island och i samband med detta så hade dom ett jättefyrverkeri vid frihetsgudinnan. Det var maffigt att se fyrverkeriet och en ganska så skön paus i löpningen. När fyrverkeriet var över så var det bara att springa tillbaka upp till min lägenhet. Hela löpturen tog 1 timme och 40 minuter, en himla skön avslutningen på dagen.

4 comments:

Håkan Steenberg said...

Wow - det var verkligen bra jobbat. Jag önskar att jag var lika disciplinerad som du!

DOA said...

Jag ligger ju lite efter dig vad gäller beach 2010 så jag måste vara disciplinerad. .

Pinglan said...

Ahh, 1 tim och 40 min! Hur orkar du? Jag är imponerad!

DOA said...

Min hemlighet är att ligga och springa bakom snygga killar. Hehehehe!