Apr 17, 2010

Order In
I New York kan man få vad som helst hemlevererat, middagar, matvaror, vin, möbler, droger, sex för att nämna några saker. Själv så valde jag att få en hårklippning hemlevererad. Min stylist kom hem till mig idag och klippte mitt hår.

Andra väljer att få döden hemlevererad. Alejandro Bulaevsky hittades död i sin lyxlägenhet i måndags med sina händer bakbundna och iklädd latexdräkt samt ansiktsmask. Tydligen var det en sexdejt som gått åt skogen. Jag läste detta i måndags i tidningen Metro på väg till jobbet och reflekterade inte så mycket över detta.

Idag fick jag dock reda på att en 23-årig brasse som jag känner sov över hos honom i fredags. Brassen är smått förtvivlad över att han inte var hemma i söndags när Alejandro hade skickat ett meddelande till honom på nätet. Han känner sig smått skyldig till vad som hänt. Han resonerar att om han hade varit hemma så hade han kanske träffat Alejandro. Brassen var nu inte hemma och Alejandro hade en dejt med döden istället i söndags.

Unga killar kan verkligen vara charmerande i deras oskuldsfullhet. Brassen tjatade på om hur trevlig Alejandro var och hur bra det kändes och att dom skulle ha setts igen och så vidare. Jag påpekade lite cyniskt att Alejandro hade en pojkvän i England som han inte nämt ett pip om till brassen. Om nu killen glömde berätta att han hade pojkvän vad mera dolde han. Tydligen åtminstone hardcore bondage-sex och vem vet vad mer som han inte berättade. En kille som ljuger om sin pojkvän är inte direkt en helyllekille.

Jag påpekade för brassen att han nog hade mer känslor för Alejandro än vice versa. Brassen var bara ett nytillskott på Alejandros knullista. När brassen inte var hemma så beställde Alejandro träff med nästa kille på listan. Trist bara att det råkade vara döden.

No comments: