Jun 17, 2011

Surdag
Vaknade imorse med en värkande bihåla till ett hejdundrande åskväder. Blixten måste ha slagit ned i Empire State Building för det dundrade så att fönstrena skallrade. Det var varmt och fuktigt på väg till jobbet. Till råga på allt så hamnade jag dessutom i en tunnelbanevagn utan luftkonditionering. Klibbigt värre! Kronan på verket på morgonen var att jag fick en dollar för lite tillbaka i växel när jag köpte min morgonbagel. Arbetsdagen var superseg och avslutades med att jag välte min nya kontorsstol. Ena armstödet på stolen gick sönder i fallet. Då kände jag att det var dags att ge upp och gå hem. I morgon är en annan dag. Tacka gudarna för det!

3 comments:

Pinglan said...

Nej, vad trist med bihålan (och allt annat knas också förstås). Mina har precis läkt ut efter två veckor med allmän huvudvärk och träningsuppehåll, bååååååååååring.

Kenny Fredman said...
This comment has been removed by the author.
DOA said...

Det är tråkigt att behöva vänta på att kroppen skall läka. Jag har läget under kontroll just nu så jag kan träna om jag vill.