Aug 18, 2008

Betch is back!
Min blogg har varit på semester då jag också har varit på semester och på resande fot. Jag firade en blöt Europride i Stockholm och då menar jag inte regnet. Efter priden kickade sista slängen av bihåleinflammationen in och det var väl mindre roligt. Jag passade då på att vila upp mig i Finland med "familjemys" med Norenska tecken. Min mor fick ett anfall av divalater av guds nåde och retade upp i princip alla i familjen. Nu är hon dock återbördad till Färgelanda där hon inte retar upp några förutom sina grannar då. Själv är jag i Stockholm och planerar att vila upp mig dessa sista semesterdagar innan jag måste återvända till New York och den stundande arbetshösten. Lite shopping vore ju kul om nu Handelsbanken kunde släppa depositionsavgiften jag var tvungen att betala för hyrbilen. Har jag inte pengarna imorgon så måste jag gå till banken och vara besvärlig kund. En måste ju få shoppa juh!

No comments: