Aug 24, 2008

Weekend update
Jag kom faktiskt iväg till gymmet idag och tränade lite. Jag lyckades också röja upp i lägenheten idag, mer kanske av nödtvång än av vilja. Jag hade nämligen besök senare på dagen. Jag blev uppraggad på nätet av en 43-årig fastighetsmäklare. Jag var väl inte så sugen på att ha sex först, men han var rätt ihärdig och såg bra ut så jag tänkte tillslut att varför inte. Jag kände att det var dags att avbryta min celibatperiod. Det blev inte så mycket sex (läs inget alls) under min semester trots EuroPride och allt. Sexet med mäklaren var helt okej för första gången när man inte känner varandra så väl. Det blev en hel del prövande och instruerande. Trots detta så var det ett skönt slut på helgen.

2 comments:

Pinglan said...

Mäklare? Det var väl inte din nemesis ???

DOA said...

Huvvaligen neeej! Fast han visste vem min nemsissy var. :-)