Nov 26, 2009

Äntligen fredag!
Idag var det en kort dag på jobbet. Den blev kortare än beräknat då nätverket fick frispel. Jag kunde inte komma åt mina filer eller mejlservern. De flesta inklusive jag gick hem vid ett då det inte gick att jobba. Det passade mig utmärkt att gå hem tidigt för då hann jag städa lite innan min puertorikanske älskare E kom över.

Vi drack en cosmo, duschade och sedan så blev det "stuff the turkey" för hela slanten. Det var himla skönt att pöka på honom. Dessutom så lekte vi "hide the sausage" två gånger innan han gick hem.

Jag drack en andra cosmo och surfade lite efter det att E gått hem. Jag chattade med P från Colombia. Han var i grannskapet så jag gick och hade en fikadejt med honom. Han hade snygga ögon och var väldigt charmig. Fast jag var slutsexad för idag så det får bli någon annan gång med honom.

Lite senare så var min venezuelanska kompis på Barracuda och drack drinkar. Jag sprang över dit och sade hej. Ja om nu två vodka tonics räknas som att hälsa. Jag berättade den glada nyheten att jag återfått mitt fasta jobb. Vi var båda på glatt humör då arbetsveckan var över och firade med några drinkar. Hmmm, jag som skulle ta det lungt ikväll. Tur att jag kan sova ut imorgon då det är Thanksgiving.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Du är en mästare på att blanda Cosmos!

DOA said...

Övning ger färdighet.