Nov 20, 2009

Sex and the City - The Real World
Löneprotesten sprider sig! Mina kollegor hade också sett dokumentet med chefslönerna. De var urlessa idag och vid halv fyra så smet vi iväg till en pub runt hörnet. Inga chefer var kvar på kontoret så ingen av oss kände för att hänga kvar. Vi tog en öl och surade ett tag. När alla med barn var tvugna att gå hem och hämta knodden så gick jag vidare.

Jag mötte upp mina kompisar på Woody's för lite mer öl. Det blev sex öl till innan det var dags att dra hem. En av fördelarna med Woody's är att ölen kostar 3 dollar flaskan. Sex öl orsakade inte något större hål i plånboken.

Väl hemma så nästan brände jag två varma mackor till middag. Jag käkade upp dem medans jag chattade med en kk som ville att jag skulle hoppa i en taxi och komma över till honom i West Village. Han ville sätta på mig fast han precis hade satt på en kille tidigare ikväll. Jag kände inte direkt för att vara efterrätten i hans sexuella smörgåsbord så jag tackade nej. Nu dax för sängen.

No comments: