Nov 30, 2009

Julkalender från New York
Jag är lite smått anti vad gäller julen nu för tiden. Jag tycker den är alldeles för kommersiell och blajig. Julkänslan bara vägrar infinna sig.

Därför har jag beslutat mig för att starta min alldeles egna bildjulkalender för att råda bot på min antipati mot julen. Med start imorgon så kommer jag att lägga upp en bild från New York med jultema varje dag i bloggen fram tills julafton. Nu banne mig skall jag ge mig ut på jakt efter den julkänsla som flytt. Jingle balls! Jingle balls! Jingle all the way!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Jingle balls, Jingle balls, Jingle all the way....det ska bli jättekul att följa din egen Adventskalender (eller Vense-lense som vi säger i min familj).

Julkramar från Stockholm!

Erik said...

hmm... och jag som nöjer mig med bilder på siffror på Facebook...