Jun 20, 2010

Beach, bränna och ballar
Imorse klev jag upp klockan åtta för att hinna med 9.40 tåget till Freeport. Där hoppade jag på en skyttelbuss till Jones Beach. Jag gick givetvis till gaydelen av stranden. Det var en perfekt stranddag. Strålande sol, 30 grader Celsius och vattnet var kristallklart. Det blev dock inget bad för vattnet var iskallt.

En "lånad" bild från Jones Beach.

Trots att jag bara var ute på stranden i 2 timmar och använde massor av solskydd så lyckades jag på något sätt få för mycket sol. Istället för snygga tanlines så har jag redlines. Fast det var inte fullt så illa. Det gör i alla fall inte ont. Vilket var bra då jag avslutade dagen med lite trevligt hotellrumsex. Nåja, det var mer hotellsvitsex än hotellrumsex.

Vad som hände var att när jag väl var hemma från beachen så blev jag uppraggad på nätet av två mexikanska män som var i stan och ville ha lite kul sista kvällen i New York. Dom föreslog en trekant och jag kände bara att nu var det dags för en trekant. Det är år och dar sedan jag hade en trekant sist.

Jag åkte över till deras hotellsvit. Dom bjöd på skumpa och jag bjöd på rumpa. Jag har glömt bort hur intensivt och aningen förvirrande en trekant kan vara. Det är liksom händer överallt och så skall man fokusera på vem och göra vad...Man blir ju alldeles snurrig. Fast kul var det att homosexa med två latinos på en gång. Det blev happy endings för allihopa. Nu är jag dock alldeles rödmosig och mörbultad. Jag kommer att sova gott inatt.

No comments: