Jun 16, 2010

Fortsatta Eskapader
Igår efter jobbet så åkte jag ned till SoHo och mötte armeniern. Han bor i Los Angeles och har aldrig varit i New York. Det blev helt enkelt för jobbigt att försöka förklara för honom hur han skulle ta sig från SoHo till Chelsea. Enklast att åka och hämta honom. Vi gick till Boxer och tog två öl. Min favvobartender B var där så vi fick snabb service. Tyvärr var det lite problem med luftkonditioneringen på Boxer. Det var jädrans varmt därinne. Vi gick rätt snabbt hem till mig.

Så här ser armeniern ut när han är tankfull.

Väl hemma hos mig så hånlade vi snabbt av oss kläderna och hamnade i sängs. Armeniern hade dom största bröstvårtor jag sett på en kille. Dessutom så gillade han att få dom bitna. Det var tydligen en av hans "buttons". Vi rumlade runt och runkade av varandra tills vi båda kom. Den här gången var jag faktiskt den som kom först. Armeniern var dock inte långt efter tack vare att jag bet rejält tag i hans bröstvårta. Efter att ha legat och gosat lite så klädde vi på oss och jag följde armeniern till L tunnelbanan så att han kunde ta sig hem till sin kompis där han bodde.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Vilken snygging!

DOA said...

Jo han var väldigt fotogenisk. :-)