Jun 12, 2010

Omvända kvällen
Idag har det varit omvända kvällen. Jag åkte till Woodys efter jobbet och mötte min kompis M. Jag drack bara en cranberry där medans M avslutade sin drink. Därefter gick vi till Boxer för att möta upp J. Väl inne på boxer så drack jag faktiskt två öl, men också en massa läsk. Min favvobartender var där och verkade glad och se mig. Han vinkade så sött när han fick syn på mig.

Efter två öl och en massa läskeblask så drog jag hem, drog på mig träningskläderna och sprang ned till Manhattans sydspets och tillbaka. Det var en skön kväll att springa då det är svalt här. Det är bara 18 grader Celsius här ikväll. Nu är jag dock leabröten och trött. Dax att sussa lite.

3 comments:

Pinglan said...

Avundsjuuuk. Jag vill också springa!! Dumma dumma förkylning!

Håkan Steenberg said...

Det låter som en riktigt skön kväll.

DOA said...

Pinglan: Det är bara att vila sig frisk.

Håkan: Det var en väldigt skön kväll att springa.