Jun 1, 2010

Gamla synder blir till nya synder
Jag hade en dejt med J igår. Han föreslog att vi skulle ses på en grillfest. Nu var det dock ingen vanligt grillfest utan mer ett cocktailparty på Empire Hotels takterass. Vi drack några gratisdrinkar där då det var open bar mellan fem och sex. Därefter så gick vi till VYNL på 51a gatan och 9e Avenyn och käkade middag.

J var ganska så reserverad så jag visste inte riktigt hur intresserad han var av mig. Fast det var han som hade tagit initiativet till dejten så jag testade honom. Jag föreslog att vi skulle gå vidare till Posh för efterätt. Det var happy hour där så ölen kostade bara 3 dollar. Efter en öl så testade jag att kyssa J. Han var väldigt mottaglig och villig så jag insåg att han nog var intresserad. Dessutom var han väldigt bra på att kyssas.

Vi tog en öl till på Posh och sedan så bar det av hem till mig i en taxi. Vi tog ytterligare en öl ute i min trädgård och hånglade lite medans luftkonditioneringen gjorde underverk med klimatet inne i min lägenhet. J visade sig vara riktigt passionerad bakom den något reserverade fasaden. Det tog oss hela två timmar av homosexande innan vi låg svettiga och utmattade bredvid varandra.

2 comments:

Pinglan said...

Två timmar!!?

DOA said...

Yep, han var väldigt passionerad och sedan var det att byta roller. Vi körde igenom en Darin CD och en Alcazar CD. Det var nog runt 2 timmar. Har lite träningsvärk idag.