May 28, 2010

Gamla synder
Jag satt idag och hängde på Adam4Adam. Nej, det är inte en bar utan mer en dejting sajt för bögar. Det där med dejting innebär ett ganska så brett spektra för oss bögar. Hur som helst så pep det till att jag fått ett meddelade. Jag öppnade det och insåg att det var från J som jag träffade några gånger förra juli. Det hela rann ut i sanden då J var så himla upptagen och verkade inte alls intresserad av mig.


Så här såg J ut förra juli. Vi får väl se om han ser lika bra ut ett år senare.

Vi utbytte lite meddelanden och hux flux så bestämde vi oss för en drinkdejt lite senare i helgen. Jag vet inte riktigt varför jag är populär hos honom igen, men det gäller att smida medans järnet är varmt. Brassen verkar ju bara vara alltför strulig för att jag skall orka med honom.

4 comments:

Håkan Steenberg said...

Vilken snygging! Det blir säkert en kanondejt som förhoppningsvis slutar med lite homosexande!

DOA said...

Om det blev. :-)

virre said...

äh skit i brassen=)

DOA said...

Brassen är på reservlistan för närvarande. :-)