May 10, 2010

Party in the USA
Jag gör som Miley Cyrus och Party in the USA. Fast kanske lite mindre glamoröst. Jag hälsade på min kompis M som satt i en ambulans utanför S:t Vincent's sjukhus. Sjukhuset är stängt för gott, men M som jobbar som ambulansförare är tvungen att jobba i några dagar till. Två ambulanser är bemannade utanför sjukhuset dygnet runt ifall någon skulle komma till den stängda akuten med en akut åkomma och behöver köras till en öppen akut. Nu händer det inte längre så min kompis har inget att göra. Jag fixade lite hämtmat från Spice och hälsade på. Vi satt bak i ambulansen och käkade middag samt poppade musik.


Nej, jag är inte sjuk eller full men trots allt i bak ambulansen.


Jag vete sjutton vad jag gör här.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Kanonkväll!

DOA said...

Hahaha, alltid bra att festa under medicinsk uppsyn. :-)