May 20, 2010

Härom natten
Igår så skulle den 23-åriga brassen kommit över och kollat på film hemma hos mig. Han var dock väldigt trött efter att ha gymmat och shoppat inför helgens resa till Miami. Oj, vilket jobbigt liv! Själv så jobbade jag hela dagen och sedan så röjde jag upp i min lägenhet efter jobbet. Inte var jag för trött för att kolla på film. När jag förstod att filmkvällen inte skulle bli av så gick jag ut på nätet och fick nästan genast ett skamligt förslag.

Det var en 34-årig fd navy-kille som var på besök i stan och sökte sällskap. Jag gillade vad jag såg både ovanför som under midjan så jag drog på mig lite kläder och åkte upp till W Hotel i Times Square. Väl där så hade jag "anger sex". För att citera Sue Sylvester i Glee: "Anger sex is the only sex I know". Fast riktigt fullt så illa var det dock inte. Det var mer hämdhomosexande. Får jag inte 23-årigt lammkött så tar jag en tatuerad sjöman istället.

Kvällen tog inte slut i och med detta. På vägen hem fick jag ett SMS från min kompis M som krävde att jag skulle komma till Boxer. Jag var inte trött efter att ha rumlat runt på hotelrummet så jag gick dit.

Jag tror att vi har varit där lite för ofta. Barpersonalen (snygg med inte alltid så smart) har lagt märke till oss. En av killarna frågade om vi inte var där i måndags. Joo, svarade vi unisont lite skamset. Fast säg den skam som varar. Traditionsenligt så var vi där tills dom stängde.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Det är vad jag kallar ett riktigt härligt sex-and-the-city liv!

DOA said...

Jag gör mitt bästa för team SWE-gays.