May 6, 2010

SEEEG dag
Idag var det en seg dag. Jag firade Cinco de Mayo igår dvs mexicos nationaldag. Det är lite absurt att man firar just den dagen i USA, men det är lite som valborg en ursäkt för att parta lite. Jag gick med min kompis M till en ny gay sportsbar, Boxer, som öppnat på 20e gatan mellan 5e och 6e Avenyn. En av kraven när dom anställde bartendrarna måste ha varit mindre än 3% kroppsfett. Speciellt trevligt då dom serverar med bar överkropp och iklädda gymshorts. Jag fick lite dåligt samvete över alla kalorier i min öl där jag stod och tittade på dem, men jag dövade mitt dåliga samvete snabbt med en ny öl.

Vi hamnade på VYNL för att käka middag. Stället var packat med straighta som var ute på after work margaritas dagen till ära. Det var lite kaotiskt utan någon som visade till borden, men vi högg ett bord och fick våran mat. Så småningom så dukade after workarna under i fyllan och gick hem samtidigt som bögarna började droppa in. Efter middagen så gick vi till Woody's och avslutade kvällen med några till öl. Tillslut så kom M's vänner också dit för att festa. Det blev som vanligt alldeles för sent och alldeles för mycket drucket. Det fick jag lida för idag. Inte så smart planerat då jag hade en telekonferens på morgonen och gruppmöte innan lunch. Happy Cinco de Mayo!

No comments: