Jun 24, 2010

DOA Knows Bad Sex
För att parafrasera Sex and the City: DOA knows bad sex. Igår hade jag en katastrofdejt. Jag hade en träff medf en ganska så söt peruansk 24-åring. Jag borde ha insett att det skulle gå åt skogen när han ringer mig exakt när vi skall träffas. Han meddelade att han stod i hörnet av 86e och Central Park West och visste inte vilken buss han skulle ta för att träffa mig. Jag stod rätt paff på 24e och 7e Avenyn där vi skulle ses. Jag försökte övertala honom att ta tunnelbanan, men han visste inte hur man gjorde. Han ville att jag skulle komma och hämta honom. Jag sade att det skulle nog ta ett tag.

När jag väl träffade honom precis utanför tunnelbanan så tyckte han att det var en bra ide att gå tillbaka till baren jag föreslagit. Jag sade att det nog skulle ta runt 2 timmar då det var ganska så långt dit. Varför inte ta tunnelbanan på årets varmaste dag istället för att gå. Givetvis vann mitt förslag. Vi tog oss tillbaka till 24e och 7 och tog några drinkar på XES. Därefter ville peruanen ville följa med mig hem. Jag var väl inte sen på att nappa på erbjudandet då jag tänkte mig få lite valuta för hämtservicen.

Han var väldigt bra på att kyssas och det verkade lovande. Fast fan vad man bedrog sig. Hans ide om sex var frottering dvs att gnugga mot varandra tills man kommer. Det började han pyssla med medans jag höll på att dö av tristess. När han sedan kom så var det liksom bara klart. Han var nöjd och glad. Jag var mer liksom hallå men jag då! Fast vid det laget hade jag gett upp. Lika bra att bli av med skrället. Jag följde med honom till tunnelbanan och strax innan han skall gå ned så hade han mage att fråga om vi skulle ses igen. Han kunde bara på torsdag och fredag. Jag mumlade något om att jag nog tyvärr var upptagen dom kvällarna. Jag tänker fasiken inte vara gnugghanduk åt honom igen.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

;-D

Pinglan said...

Livet är tufft ibland ;-)

DOA said...

Ja, ibland går det inte som planerat.