Jun 20, 2010

Full rulle
Idag har det varit full rulle. Jag masade mig ur sängen vid tio och tvättade. Vid tolvtiden var det dags att ringa mamma och höra hur hennes vecka gått. Jo, jag är en god son som ringer mamma varje söndag. Efter telefonsamtalet så var det dags för lunch på Donken. Okej, inte direkt hälsomat, men ibland är det bara värt att fuska lite för att spara tid. Efter lunch var det dags att åka upp till Washington Heights och mata katterna jag vaktar den här helgen. Det tog sina modiga två timmar för tunnelbanan var fucked up som vanligt under helgen.

Väl hemma klockan fyra så bytte jag om till träningskläder och gick och körde 4o minuter spinning. Jag behövde kompensera lite för McDonalds. Efter gymmet så duschade jag och sedan så städade jag lägenheten för C kommer på besök. Jag hann med att kocka lite middag också mitt i allt städande. Nu sitter jag och väntar på att C skall ringa på dörren. Jag sitter i trädgården och tar mig ett kallt glas rose i den trettiogradiga värmen. Det tycker jag att jag är värd efter att ha farit runt och gnott hela dagen.

No comments: