Mar 27, 2010

Helgpromenad
Idag så har jag promenerat lite i Central Park. Jag gick till The Boathouse för att hämta upp min nummerlapp till morgondagen biathlon. Fiii faaan, vad kyligt det är just nu! Jag kommer att frysa röven av mig imorgon när jag springer runt i Central Park. Hur som helst så tog jag lite bilder från min promenad.

Kön till Abercrombie & Fitch på 5e Avenyn gick runt hörnet. Crazy
!

New Yorks 5e mest fotograferade motiv. Apple stores glaskub på 5e Avenyn.


Magnolian blommar trots kylan.


Likaså körsbärsträden.


Så här ser utsikten från mitt kontor ut i skymningen.

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Jag tänkte höra om du har några tips på bra barer/restauranger för min och min syrra som kommer till NY på onsdag? Tack på förhand! Hälsningar Gisela, gisela@gatenheim.com (som sett din blogg via min goda vän Joannas blogg, www.livsvinst.se)

Bea Lundh said...

Din blogg ska jag följa :D Stört skön !!! Kan inte du försöka ta lite mer bilder ? :) Hade varit roligt o se för en svensk tjej med new york drömmar :D