Mar 22, 2010

Law & Order
Idag när jag kom hem så fick jag en obehaglig överraskning. Min ytterdörr till lägeheten såg ut som om den blivit intryckt en bit. Jag tyckte det var märkligt för så såg det inte ut imorse och låste upp dörren. Det övre säkerhetslåset kärvade och det var när jag öppnade dörren och såg att övre säkerhetslåset var halvt sönder jag insåg att någon har försökt bryta sig in i min lägenhet. HUGA! Turligt nog så höll säkerhetslåset för trycket. Nu måste jag tyvärr stanna hemma imorgon från jobbet och ringa managementkontoret och få dom att komma över och fixa dörren. Trist, men ändå tur i oturen.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Hemskt! Du får skaffa en tjockare dörr och fler lås!

DOA said...

Dörren höll finfint förutom att den blev lite böjd. Den är gjord av stål typ. Fast den måste böjas till för att nedre låset skall fungera. Det skall åtgärdas de närmsta dagarna.