Aug 22, 2010

Regnig söndag
Idag skulle jag och M varit på en picknick i Central Park. Det blev inte av för precis när vi nådde fram till stället där picknicken skulle vara så började det ösregna. Himlen bokstavligt öppnade sig. Vi fick gå hem till M, som bor nära Central Park och käka upp vår picknick mat där istället. M hade en dejt senare på dagen så han sparkade ut mig efter vi käkat.

Jag åkte hem och beslöt mig för att gå på bio. Jag gick och såg filmen Inception på min lokala kvartersbio. Filmen var faktiskt väldigt bra. Jag måste dock erkänna att det var inte lätt att hänga med i svängarna. Det var väldigt många alternativa verkligheter att hålla reda på. Kul att se en film där hjärnan får jobba lite. Jag rekommederar helt klart filmen. När filmen var över så var det dags för mig att återvända till min enda verklighet och röja upp lite i min lägenhet och förbereda inför en ny vecka.

Så här kan det se ut när man leker med perspektivet i en dröm.

No comments: