Sep 29, 2008

Dagens jag-vill-bara-kräkas-tillfälle
Några av mina svenska kompisar har tjatat om en artikel i Dagens Industri som handlar om Porr-Fredrik, min nemesissy. För er som vill läsa sagda ohämmande självglorifiering klicka här. Jag fick lite lätt spysmak i munnen när jag läste den. Dock fanns det lite saker att glädja sig åt i artikeln. 

1) Porr-Fredrik är singel igen. Pojkvännen och han hade precis brutit upp från ett två år långt förhållande. Alla dessa pengar men ingen pojkvän, undrar varför...

2) Han skall flytta till sin nya lägenhet nere vid Wall Street i november. Skönt att slippa se honom här i mina kvarter där han bor just nu. 

3) Hans två dvärgtaxar är inte rumsrena. Fotografen trampade i färsk hundbajs i Porr-Fredriks lägenhet. Han må flytta in  i en fin tvåmiljoner dollars lägenhet snart, men det är ändå en hundtoalett. 

Nej, jag är inte bitter. Jag bara tål inte stroppen.

2 comments:

Pinglan said...

Men herregud den där grabben är ju inte sann.. Snacka om dryyyyyyg fast det kanske han har råd att vara å andra sidan hm...

Men jag står på din sida! :-D

.. och att inte rasta sina hundar själv??? DÅLIGT

DOA said...

Han är väldigt dryg i verkliga livet också. Jag är inte den enda som tycker så. Fast han har ju råd med det än så länge. Vi får se vad som händer nu med bostadsmarknaden här.