Sep 10, 2008

Trötter
Jädra granne! Jag har en granne som bor ovanpå mig som ibland har irriterande ovanor. Igår kom hon hem vid ett på natten och klampade runt med sina högklackade skor. Det var väl på gränsen till acceptabelt. Vad som var mindre acceptabelt var att hon klampade runt med sina högklackade skor kl 06.18 imorse. Jag hade svårt att somna om efter hennes tjurrusningar i lägenheten så nu är jag pömsig på jobbet.

Jag undrar om hon är involverad i New York Fashion Week som pågår just nu. Modevärlden jobbar för hysteriskt högtryck just denna vecka medans modevisningarna pågår i Bryant Park. "Lights! Models! Guest List!"

2 comments:

Pinglan said...

Hon kan inte sova mycket hon med de tiderna! Utgår från att du också tittade på "Helt Hysterisk" :-D

DOA said...

Hahaha, jag fattar inte hur hon pallar. Det är lite så ibland där uppe ovanför mig, helt hysteriskt alltså.