Sep 14, 2008

La la la latino lover
Igår hade jag en drinkdejt med A från Venezuela. Vi har träffats en gång tidigare för länge sedan och hade då sex. Igår så sågs vi på XES. Jag hade valt baren för att den låg strategiskt mitt emellan våra bostäder. Baren brukar dessutom vara ganska så lugn, men inte ikväll. De hade en DJ som spelade alldeles för högt för lokalen. Det gick knappt att tänka. Turligt nog har XES en uteplats, vilket är ovanligt för barer i New York. 

Vi satt helt enkelt ute i den varma natten och drack drinkar tills uteplatsen stängde vid midnatt. Då gick vi hem till A. Efter en massa hångel och lite dividerande om vem som skulle vara aktiv eller passiv den här gången så hade vi sex. Jag hade planerat att vara aktiv, men gav vika för As övertalningar. 

Efter att vi haft sex inser vi plötsligt att en av As grannar har full insyn in i hans lägenhet och hans säng från skrivbordet i hennes lägenhet. Hur vi vet det? Jo, för där satt hon minsann. Jag antar att vi var hennes TV1000-underhållning den kvällen.

No comments: