Sep 8, 2008

En "sådan" dag
Idag var det en vad jag kallar sådan dag. Telenor skickade ett SMS och påminde att mobilräkningen inte var betald. Det var ju trevligt av dem att göra det då när jag bytte kontrakt så slutade Telenor av någon anledning skicka elektronisk faktura. Det har varit lite svårt för mig att gissa hur mycket jag är skyldig dem. Det trista med detta var att meddelandet kom klockan fem på morgonen. Jag trodde att brandlarmet gick igång och höll på att ramla ur sängen. Jag har ny telefon och är inte riktigt van vid signalerna ännu.

På vägen hem från jobbet så lyckades jag pricka in en tunnelbanevagn utan luftkonditionering på ettans linje. Jag tror att det var minst 40 grader varmt i vagnen och att till och med värmen var på under sätena. Svettigt värre i min Burberry-kostym! Tur att jag bara åkte tre stationer. 

No comments: