Sep 5, 2008

Premiär
Idag var det premiär för mitt första spinningpass efter att jag skadade mitt knä i maj. Jag körde några spinnpass för mig själv innan jag vågade gå på ett riktigt pass. Dels för att kolla att mitt knä höll och dels för att mildra chocken över att inte kört spinning på flera månader. 

Det gick ganska så bra att köra passet även om tempot var avsevärt högre än när jag övningskörde för mig själv. Liiite knäckande kändes det att instruktören som är gravid i fjärde månaden kan köra hårdare än en själv. Jag har en lång väg tillbaka till min forna form. Ja ja, det blir nya tag på måndag för då är det dags för nästa pass. 

2 comments:

Pinglan said...

Ha ha.. ja det är lite knäckande med gravida ledare vars flås ÄNDÅ är mycket bättre än en själv. Fast det ger en lite push att ta i mera :-)

DOA said...

Jo, det blir till att kämpa än mera för att komma iform.