Sep 10, 2008

Mr Big No More,
Jag träffade Mr Big på Viceroy, en restaurang som ligger nära mig. Restaurangen har en trevlig bar där man kan sitta och snacka. Vi tog en öl och småpratade ett tag innan vi kom in på allvarliga saker.

I korthet så berättade Mr Big att när jag åkte på semester så gick han tillbaka till sin fru och sina barn. Det var snällt av honom att förklara varför han gjorde som han gjorde. Få gaykillar är modiga nog att stå för sina beslut öga mot öga. Genom hans förklaringar fick jag en lite bättre bild av honom. Han är mer "fucked up" än vad jag visste. Jag önskade honom lycka till med livet när vi skildes åt.

Just nu vet jag inte vem jag är mer ledsen över honom eller mig. Visst gjorde det ont att bli ratad, men jag tror att det ändå är mest synd om honom. Imorgon när jag stiger upp så är jag den jag vill vara. Jag är inte så säker Mr Big är det.

No comments: