Sep 6, 2008

Jahapp då har man gjort det igen
Idag har det varit en regnig och trist dag. Vad göra? Sovit ut. Check! Gått till gymmet. Check! Städat lägenheten. Check! Fått hembesök av en Puerto Ricansk kille för lite raj raj. Check! Jo, jag skulle ju inte ha meningslös sex den här helgen, men så blev det nu inte. 

Till mitt försvar så måste jag säga att jag har chattat med den här killen förut, men vi har aldrig fått ihop det förrens idag. Jag kände honom i alla fall lite innan vi sågs. Fast jag kommer inte ihåg vad han heter. Ehm.. I vilket fall som helst så visade han sig vara ruggigt bra på att kyssas både uppe och nere. Helt okej underhållning för en regnig lördagskväll. 

Han hade sådandär vackert olivbrun hud som kontrasterade så fint mot min vita hud. Hjälp, håller jag på att bli beroende av exotiska pojkar nu?!

No comments: