Aug 11, 2009

Go West!
Nu är det gjort! Jag pallar inte med New York och mitt jobb längre. Det är hög tid för lite semester. Jag har bokat flyg till Los Angeles. Jag skall dit första helgen in september. Det är Labor Day weekend här i USA och jag har långhelg den helgen. Jag skall träffa mitt ex D, som jag inte sett på över ett år. Det skall bli kul att träffa honom.

Jag är en ganska så dålig turist. Det enda jag vill göra i LA är att gå och käka på In-N-Out-Burger, besöka en beach och slappa tillsammans med D. Jag är inte så sugen att se de berömnda turistmålen. Hur som helst så skall det bli roligt att träffa D. Det är nu över ett år sedan vi separerade. Nu återstår frågan om det blir separata sängar eller om jag förväntas sova i samma säng som honom. Det skall bli intressant att få reda på.

Upp hit tänker jag inte klättra, men jag lär nog se skylten om några veckor.

No comments: