Aug 31, 2009

Monday Monday
Jag var minst sagt seg när jag tvingade mig upp ur sängen imorse. Nej, jag var inte ute och festade igår. Jag vaknade mitt i natten av att mitt kolmonoxidlarm började pipa. Tydligen var batteriet på upphällningen. Jag var tvungen att stiga upp och slita ur batteriet så att det blev tyst i lägenheten. Efter det hade jag svårt att somna om. 

Arbetsdagen kändes ovanligt seg idag, men jag fick en hel del gjort. Vilket är bra då jag jobbar bara två dagar den här veckan. Därefter bär det iväg till Los Angeles på lite semester. 

Efter jobbet så gick jag en sväng till gymmet och körde lite cardio. Senare på kvällen så promenerade jag över till östra sidan av Manhattan. Min irländska bankirvän M bjöd på middag hemma hos sig. Han hade precis varit på semester i Europa och ville berätta om allt roligt han varit med om. Vi satt och pratade i några timmar innan det var dags för mig att promenera hela vägen tillbaka till västra sidan. Vildare än så här var inte min måndag. 

No comments: