Aug 4, 2009

Ja visst gör det ont när knoppar brister.
Fast inte lika ont som att få en megastor penicillinspruta i rumpan. Jag började dagen med att inta en ganska så sexuell position på läkarmottagningen, framåtböjd hållandes i britsen med byxor och kalsonger neddragna. Det var en ställning som jag helst inte ville göra framför min heterosexuella husläkare, men nöden har ingen lag. Sprutan skulle tas i rumpan. Jag har tagit en del sprutor i mitt liv, men den här var den värsta någonsin. Jag haltade ut ur läkarmottagningen och nu flera timmar senare så är skinkan fortfarande öm.

Upptakten till detta var ett samtal igår från 21-åringen. Han berättade att en kille som han haft oskyddat sex med (superdumt) hade blivit diagnosticerad med syfilis. 21-åringen visste inte om han var smittad för han hade precis testat sig, men han hade fått sprutan med stort ess. Jag hade säker sex med honom och är troligtvis inte smittad, men tog sprutan för säkerhets skull. Jag vill ju inte sprida baskilusker. Nu haltar jag omkring och är smärtsamt påmind om varför man inte skall homosexa med unga killar. Unga killar gör dumma saker och så får jag lida för det. Aja, olycksfall i arbetet!

3 comments:

Pinglan said...

Ha ha ha! Jag kan inte hjälpa det (för det är naturligtvis inte så kul att åka på syfilis) men du beskriver ditt pencillintagande alltför målande, fniss :-)

Du skulle passa fint som krönikör!

DOA said...

Jag tog sprutan för säkerhets skull. Det är inte troligt att jag blivit smittad, men jag ville vara på säkra sidan.

Pinglan said...

Låter klokt!