Sep 23, 2010

Efter fest kommer disk
Jag antar att jag håller på att bli gammal när efterfest numera innebär disk. I förrgår så hade jag en liten grillfest för att fira årets sista sommardag då det var höstdagjämning igår. Hösten infaller officiellt i USA den dagen det är höstdagjämning. Jag grillade med mina kompisar M och O. Javisst, rose var också inbjuden. Vi satt ute och grillade svärdfiskspett, kycklingspett och korv. Jag hade dessutom snott ihop en kladdkaka till efterrätt som vi avnjöt tillsammans med vaniljglass och portvin.

Efter grillandet så drog vi till XES och finalen i drag off tävlingen. Det var många deltagare och tävlingen drog ut på tiden. Det var inte förrens vid två på natten som tävlingen avgjordes. Min favorit Granny Tranny vann inte utan det gjorde publikfavoriten Skyler Versailles. Han/hon kammade hem 1000 dollar. Inte illa!

Hösten kom ju som sagt igår och med den vardagstristessen. Jag var ju tvungen att röja upp efter grillfesten.

Himla kul att diska upp denna disk...NOT!

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Grillad svärdfisk är himla gott!

DOA said...

Jupp, det var mumsigt.

Pinglan said...

Oj vad jag avundas ert vackra väder! Här är det HÖST big time.