Sep 1, 2010

Tisdagskväll
Jag var ledig igår från löpningen, vilket var trevligt då det är varmt som bara den i New York. Jag hade planerat att ta det lungt och bara vara hemma. Så blev det inte utan jag hamnade på XES. Min kompis M var där med sin room mate och tittade på en delfinal i XESs drag off tävling. Jag såg klart tävlingen och klämde några öl. Det var ju trots allt löning. Jag kom inte hemrumlandes förrens efter strax efter ett. Ikväll blir det dock ingen utgång. Jag skall trotsa värmen och springa 8 km ikväll. Det blir till att ta med min vattenflaska. Jag vill ju inte få vätskebrist eller värmeslag.

2 comments:

Pinglan said...

Jag är imponerad av i din ihärdighet! Härligt kämpande varje dag!

DOA said...

Det var inte så hemskt, som jag trodde det skulle vara. Jag var dock sjöblöt av svett när jag kom hem. Massa snyggingar som sprang utan skjorta. Flämt! :-)