Sep 11, 2009

Big Gay Musical
Jag har precis varit på premiären av filmen Big Gay Musical. Jag är faktiskt med i filmen. Min roll i filmen är  "Man walking and talking to a woman on street". Jag är väl med i filmen i hela 12 sekunder eller så. 

Filmen handlar om att acceptera sig själv som gay och såklart livet som musikalartist i en gay musikal. Kolla in ögongodiset nedan.



Dessutom hittade jag min nya "theme song" i filmen som passar mig på pricken. Jag menar textrader som, "To hell with romance. Just drop your pants. I want to be a slut.", är ju som skrivet för mig. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

När har den premiär i Sverige?

DOA said...

Jag är inte helt säker på att den kommer att ha premiär i Sverige. Kanske den kommer att visas på någon filmfestival. Det är dock värt att köpa DVDn här den kommer. Mycket ögongodis!