Sep 8, 2009

Semester
Sitter ute och käkar lite frukost, samt bloggar efter att ha stigit upp och sprungit min sedvanliga runda. Idag var det första gången som det kändes helt okej att springa. Jag hade inte nära döden upplevelse i varje uppförsbacke. 

Dagen är i stort sett fullbokad med saker jag gillar att göra när jag har semester. Jag tänker kolla några episoder av Mad Men, fixa lite nyttig lunch, blogga lite mer, sola och läsa lite. Jag vill bara gå omkring och njuta av att inte måsta vara ute och flänga. 

Mitt ex undrade igår om jag ville åka med honom till Beverly Hills för en heldag när han jobbade. Jag kände bara att jag inte orkade med att vara ute och flänga en hel dag. Jag har inte pejl vart någonting ligger i den här staden och jag skulle säkert gå vilse. Det är dessutom grymma avstånd mellan sevärdheterna i den här staden då L.A. är designad för bilar. Jag har ingen lust att promenera runt i timvis för att titta på sevärdheter. Jag är helt enkelt en dålig turist som inte gillar sightseeing. 

No comments: