Sep 19, 2009

Sex och småkryp
Jag hade en dejt ikväll. Jag hade bestämt träff med B på XES klockan nio på kvällen. B visade sig vara australiensare fast med libanesiskt påbrå. Trevlig var han också och efter två öl så släpade jag hem honom. Han hade gjort det klassiska tecknet för intresse tidigare på kvällen dvs lagt sin hand på mitt lår. Jag visste då att det vara bara för mig att säga till så var sexet fixat. 

Vi höll på som bäst att kyssas i sängen när jag tittade upp och får till min fasa syn på en STOR water bug som lojt promenixar mellan våra avslängda kläder på golvet. Det var bara att hångla på som bara fan allt medans kackerlackan försvann under soffan. Det hade varit lite pinsamt om B hade fått syn på kackerlackan Orvar mitt under homosexandet. Turligt nog så skedde inte detta utan jag hittade besten senare på kvällen när B dragit hem. Kackerlackan Orvar låg och sprattlande på rygg bakom soffan. Jag tyckte synd om den och slängde ut den i trädgården. Där kan den gott spankulera omkring.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

En riktigt najs date - förutom kackerlackan förstås!

Pinglan said...

Oj, så mycket jag har missat den senaste veckan!! Grattis till greencardet! Hurra vad bra!!

Skrattar gott åt dina mänhistorier så här på nattkröken. :-D
Kram kram!