Sep 13, 2009

Bitterfittmiddag
Idag var jag värd för en bitterfittmiddag. Jag, ambulansföraren M och hans kompis J satt och käkade middag i min trädgård. Middag och middag förresten, vi grillade korv och drack rose. Nåja, mest rose för vi konsumerade 4 flaskor rose under kvällen medans vi satt och diskuterade män. 

Vi hade alla våra historier att berätta. Jag hade min senaste resa till Los Angeles och mitt ex D att berätta om. M hade sin historia med sin kollega T som dumpade honom innan dom ens fick ihop det. 

Js problem var att han bråkat med sin pojkvän under hela fashion week. Hand pojkvän använde fashion week som en ursäkt för att inte ta itu med grälet. Män är svin, men vad fan vi gillar ju bacon. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Ibland är det dock riktigt skönt att få kräkas ut sin bitterhet bland vänner som förstår...

DOA said...

Jupp, det var en skön kväll. Fast nu har jag en miljon myggbett på benen då vi satt ute.