Oct 23, 2009

Glee Ti Hiiii!
Jag har precis legat och tittat på två avsnitt av Glee. Serien är helt underbar! Det är en blandning av High School Musical och komedi ala Desperate Housewifes. Serien är skapad av Ryan Murphy som skapade Nip & Tuck.

Jag skrattade så att jag tjöt när studenten Kurt (uppenbara bögen) hade druckit vin för att få mod att gå till skolan på morgonen och blev stoppad av skolkuraton tillika bakteriofoben. Han sade: Oh Bambi, I cried so much when they shot your mother till henne. Sedan så kramade han om henne och spydde ned henne. Jag medger att det var låg humor men jag skrattade som bara den. Det kan ha berott på att jag tagit två virrepinnar för att bota min infektion.

Ni bara måste se serien när den kommer till Sverige. Det är nog det bästa som USA har producerat den här TV-säsongen. Kolla in den långa trailern. Kvalitén är inte den bästa men den är helt underbar.



You think this is hard! I'm living with hepatitis that's hard!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Har kollat på nätet och den är verkligen bra!

DOA said...

Ja, visst är den.