Oct 8, 2009

Vardagspromenad
Idag så behövde jag gå till "Boy Bath & Beyond" efter jobbet. Nej jag menar "Bed Bath & Beyond. Jag behövde shoppa lite saker till badrummet. Jag klev av på 18 gatan och 7e Avenyn istället för på 23e gatan. Bed Bath & Beyond ligger på 18e och 6e så det var bara en kort promenad dit. Vem såg jag inte utanför tunnelbanestationen om inte min älskare L. Vi skulle ju inte ses förrens vid nio idag så jag blev lite förvånad. Lika förvånad blev han. Han skulle bara lämna en biljett till en kille och stod och väntade på sagda kille. Vi pratades vid ett tag. Det var inte snack om att hångla för vi var utanför bögghettot. Det fick vi ta senare. 

Efter att ha shoppat på Bed Bath & Beyond så knatade jag förbi g lounge på vägen hem. Vem stod inte där och textade frenetiskt om inte Porr-Fredrik. Han var som vanligt stiligt klädd i kostym och hade en paperskasse från Prada. Jag som trodde han var i Sverige och jobbade på sin nya mäklarfirma. 

Sist men inte minst så håller mitt kvarter på att tas över av Law & Order. Dom skall filma någon scen i mitt kvarter imorgon. Det lär stå fullt utav trailersar utanför min dörr när jag kliver ut imorgon för att gå till jobbet. Har jag tur så kanske jag ser någon av skådisarna. Fast för det mesta så ser jag bara roddarna. Ganska så oglamoröst när det kommer till kritan. 

No comments: