Oct 22, 2009

Sommar Sommar Sommar!
Idag har vi sommar i New York med härliga 23 grader Celsius och strålande sol. Synd bara att det inte varar. Det skall bli kallt och grått redan imorgon. Det suger och inte på något bra sätt. Men men det är bara att njuta av det fina vädret idag istället.

Det var precis det jag gjorde. Jag drog ut en sväng och köpte lite fikabröd vid tretiden. Jag kände mig hungrig, trött och grinig så jag köpte mig en stoor chocolate chip muffins på Delectica. Jag tycker jag kan unna mig lite för jag skall ju trots allt släpa mig till gymmet ikväll.

Lägger in en bild från en underbar sommardag på Fire Island. Jupp, det är jag som håller på att hamna under en jättevåg. Det här är väl bögarnas variant på "Utan trosor i Tyrolen" dvs "Utan speedos på Fire Island". Look no pants!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

23 grader celsius - det låter fantastiskt skönt. Själv ligger jag nedbäddad i sängen och försöker tillfriskna.

DOA said...

Nu är det kanske på sin höjd 15 grader varmt. Jag känner också för sängen. Bihålorna krånglar igen då jag slutat med antibiotika. Morr!