Oct 12, 2009


Lång dags vandring
Jag och H vaknade upp rätt sent imorse eftersom vi kom hemrumlande rätt sent efter att ha festat på Hiro. H ville köpa ett par skor så jag föreslog att vi skulle gå ned till DSW som ligger nära World Trade Center. 

Det tog oss säkert en timme att gå ned dit. Det var lite bökigt att hitta till DSW eftersom dom byggt om senast jag var där. Det var i och för sig bra för H att vi gick dit för han hittade ett par perfekta skor för ett väldigt bra pris. Efter DSW så gick vi till Century 21 och kollade in lite kläder. Jag hittade en ljusblå polka dot knytfluga som jag köpte. Flugan kostade bara 8 dollar och det var billigt för en sidenfluga. 

Min nya fina sidenfluga.

Vi promenerade inte tillbaka hem utan tog faktiskt tunnelbanan upp till Chelsea. Vid det laget var jag redigt trött i fötterna. Nu är det dags för lite drinkar.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Drinkar? Äntligen!

Pinglan said...

Ja ja ja ja Det är bara party för vissa ;-)

DOA said...

Efter party så kommer vardagen. Suck!